Testimonial : Morning Sickness Ketika Hamil Berkurang

Morning Sickness ni memang sukar untuk dielakkan buat yang mengandung, Ada yang rezeki lebih, badan kuat, dan ada yang hilang selera makan, dan kurang bernasib baik, terus je masuk hospital. Jom kita baca sedikit pengalaman pengguna shaklee mengatasi masalah morning sickness ni.


hamil teruk

Testimonial Shaklee : Morning Sickness

Salam. selalu baca testimoni dari geng GBS ni. harini saya nak share pula testimoni dari saya. Saya start makan shaklee ni masa mengandungkan anak yang kedua. Masa mengandungkan anak yang pertama, alah saya memang teruk. sampai muntah2 yang kuning tu. memang pahit sungguh. Anak yang kedua ni saya kena juga, tapi tak lama, sebab kakak saya suruh try set trial EU Four Set tu (B-Com , Vita C, Vitalea & Ostematrix). Alhamdulillah kurang sikit Morning sickness. yang paling berbeza masa mengandung anak pertama dan kedua ni ialah masalah kebas2 di kaki. memang lansung tiada. Terima kasih pada kakak saya sebab kenalkan shaklee ni. ikutkan saya ni memang malas makan ubat. tapi bila dah ada kesan yang positif, Alhamdulillah saya tetap teruskan makan shaklee ni. Sekarang ni pon saya masih teruskan makan shaklee sebab memang sangat2 serasi dengan saya.

Nanti saya share testimoni tentang susu badan. sebab sampai sekarang saya masih fully bf kedua2 anak saya , yang sulung dah nak masuk 3 tahun dan kecil ni baru 3 bulan. Honey King

Nak share testimoni sendiri pulak yang menggunakan SET BERPANTANG SHAKLEE
Sebelum gi labour room saya minum ESP. Dalam sakit-sakit tu badan tetap rasa bertenaga. Masa proses bersalin, alhamdulillah...3 kali push keluar Baby Hana, 3.6kg. Masa dalam wad, saya minum lagi ESP. Badan rasa segar sampai orang katil sebelah ingat saya admit ward sebab alahan masa mengandung. Bila tolak katil Baby Hana terkejut dia sebab tak sangka dah bersalin. Muka tak pucat dan badan nampak cergas katanya. Sekarang, dalam pantang sepenuhnya saya ambil supplement Shaklee. Bibik yang jaga anak2 saya masa dalam pantang sebelum ni pun cakap.."nampak bedanya! kali ni kamu nampak cergas! muka nggak pucat." Ape lagi kengkawan. Jom dapatkan set berpantang segera. - Diyana Atan

salam warga sgl.sy amalkan b komp..oste..vitalea dgn esp skang ni.alhamdulillah npknya morning sickness sy berkurangan berbanding mengandung anak2 yg lain.shaklee sgt membantu sy. - Rosni Ismail



set hamil shaklee


Set Hamil Shaklee

Terdapat beberapa vitamin yang bagus untuk wanita hamil yang nak rasa bertenaga dan atasi masalah morning sickness ini. Antara yang disyorkan terbaik :

  1. B-Complex - lengkap dengan 8 kumpulan B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil. Sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, Anti stress ,menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan membantu ibu-ibu berfikiran positif sentiasa. Vitamin B juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam.
  2. Sustained Release Vita-C - membantu meningkatkan sistem imunisasi badan. Penambilan bersama Vita-lea Iron Formula meningkatkan kadar penyerapan iron dalam tubuh
  3. Vita-Lea - Dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi. Mempunyai patented Sistem Penyerapan Bioaktif utk memastikan peningkatan penyerapan asid folid kritikal. Membantu meningkatkan Hb ke paras normal semasa hamil bagi ibu yang mempunyai darah rendah.
  4. OsteMatrix - kandungan kalsium yang mencukupi di dalam diet anda, lebih-lebih lagi semasa tempoh kehamilan akan dapat memastikan bayi yang bakal dilahirkan mempunyai tulang dan gigi yang sihat tanpa menggugat kandungan kalsiaum yang sedia ada di dalam tubuh anda. Kalsium juga membantu untuk menghalang kekejangan otot yang dialami dalam tempoh kehamilan dan kontraksi yang berlaku disaat melahirkan.
  5. Omega Guard (2nd Trimester) - DHA atau nama saintifiknya, Docosahexaenoic, adalah sejenis asid lemak omega-3 poli tak tepu yang berantai panjang, dijumpai dalam setiap sel dalam badan. DHA adalah penting untuk perkembangan dan kefungsian otak, mata dan sistem saraf pusat. Semasa mengandung, janin yang seda ng membesar bergantung kepada ibunya untuk mendapat DHA yang diperlukan. Ini kerana DHA diperolehi daripada makanan yang dimakan, maka kandungan DHA dalam diet seseorang ibu menentukan sebanyak mana DHA yang dapat disalurkan kepada janin.

Jom ORDER

Hubungi kami seperti di bawah, atau klik sahaja gambar di bawah untuk membuat pesanan secara online. Dapatkan tips dan konsultansi percuma jika anda membeli dari kami:



Comments

Popular posts from this blog

Suami Suka Berdengkur ? WAJIB Baca Ini Kalau Sayang Suami

Tidur Lambat Punca Hati Cepat Rosak

Tanda-tanda awal kanser payudara