Ghairah Tengok Isteri Cantik Macam Che Ta ? Tonton Video Abang Ganster NI !!!!

WAH, Balik  dari ofis , penat kerja nak melayan BOSS tuh, yang asyik membebel, tapi tengok jam pukul 4 setengah petang. Yehaa, terus siap weih, cepat je, memecut bagai ferari padahal rumah dengan ofis jarak 2 km je. Kenapa ye ? Sebab dah GHAIRAH, nak peluk isteri, huhuhu.


ghairah tengok isteri


Mana Tak Gila Tengok Isteri Cantik Berseri ?

Hahhaha, dulu kecohlah apalah surat mah, si Lyna tu buat viral pulak surat mah tuh. hahaha, Dila rasa korang pun mesti seronok kan, balik suami macam singa lapar, sampai rumah tak sempat bagi salam, terus terkam, hihihi. Tapi kalau isteri yang ghairah, lain cerita dia, itu kena baca enttry lepas.


Tak Sia Sia Belanja Duit Kan ?

Betul tuh, suami tuh sanggup dengarlah cakap isteri, nak beli produk tuh ini, itu begini, macam macam betullah. Hooo, memang bestlah katakan. Tapi cuba korang tengok kat bawah ni, manalah suami tak sayang jika

  1. Berat badan isteri dulu macam tayar michelin dan mula menurun baik punya, punyalah cun macam Fazura
  2. Kulit cantik putih melepap, gebu sungguh ayu, isteri pun suka, suami LAGILAH SUKA !!!
  3. Terasa makin UP pulak, tu kata suami lah, patutlah tergesa gesa balik, sibuk fikir bini kat rumah.
  4. Hari hari rasa MALAM PERTAMA, malam jumaat je banyak ibadat siang malam tengah malam sampai ke subuh.

CUBA TENGOK VIDEO ABANG BAWAH NI , BEST TAK DIA ? MULA-MULA TU BERLAGAK GANGSTER..




Comments

Popular posts from this blog

Suami Suka Berdengkur ? WAJIB Baca Ini Kalau Sayang Suami

Tidur Lambat Punca Hati Cepat Rosak

Tanda-tanda awal kanser payudara