Petua Melegakan Demam Budak

Selamat pagi semua, hari ni saya nak bercerita sikit tentang petua nak melegakan demam kanak-kanak. Ada orang kata boleh bawak terus pergi klinik, ada yang mandi air sejuk dan macam-macam lagi. Petua kali ini ialah petua moden sikit guna produk Shaklee.  Apa kata kita baca pengalaman mereka di bawah ini terlebih dahulu.


demam kanak-kanak


Pengalaman Puan Lailatuakma Binti Kamarazaman

Assalamualaikum dan selamat pagi ...x sbr nak citer dgn semua...semalam ank sy demam pns..sy x bg mkn ubat pun....cuma bg 2 bj vit.c chewable, 1 sachet nutriferon dan tuam dgn basic h ...alhamdulillah demam dah kebah...bgn pg ni x sbr nak p sekolah sbb ada raptai hari sukan...masa mandi pun siap menyanyi lg...kelakar pulak..actually sepanjang tahun 2012 ni 1st time demam sejak consistent mkn vit.c....sblm ni dlm setahun dia pasti akan demam lbh dr 3x...makin dalam CINTA ibu pada shaklee hafiz....huhuhu.

Cerita Nurul Fatihah Ilias

Assalamualaikum..Sape pernah cuba NUTRIFERON ? Sekadar berkongsi..beberapa bulan ni, pagi saya mesti bersin dan selsema sampai berhingus2. so pg semalam saya try amik NUTRIFERON.hanya satu sachet je saya ambik early in d morning. alhamdulillah , pagi tadi mmg dh xde selsema lgsng.just bersin 2-3kali tu ade la. mmg best.jom try. 

cara mudah budak elok demam


Produk Shaklee Untuk Budak Demam

Hahhaa, antara yang saya baca dalam pengalaman di atas, bolehlah saya tengok, kita boleh guna 3 produk shaklee ini untuk membantu kanak-kanak yang demam.

  1. Nutriferon - Dr. Kojima berjaya mencipta Nutriferon® selepas menjalankan pelbagai penyaringan, uji kaji dan penilaian terhadap ribuan sebatian dan lebih 200 herba yang berlainan. Nutriferon® mengandungi campuran proprietari ekstrak tumbuhan semula jadi daripada biji labu, benih plantago, bunga bebuas Jepun dan bunga kesumba.
  2. Chewable Vita-C Plus - Chewable Vita-C dirumus dengan perisa sitrus yang lazat dan membekalkan vitamin C yang bersamaan dengan 1½ buah oren. Ia sesuai untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang menghadapi masalah untuk menelan tablet.

Tingkatkan Antibodi Kanak-Kanak

Amalan terbaik untuk mencegah demam ialah dengan meningkatkan antibodi kanak-kanak. Secara bagusnya, dua cara untuk kanak-kanak mendapatkan badan yang sihat ialah:

  1. Aktif Bermain - kanak-kanak perlukan sinaran vitamin D dari matahari, yang akan membuatkan sel sel mereka kuat, dan tahan lasak. Mereka perlu bermain untuk mengelak obesiti semasa kecil
  2. Menjaga Permakanan - selain itu pengambilan permakanan yang sihat membuatkan kanak-kanak cepat membesar dan jarang dijangkiti penyakit.
  3. Kurangkan Gajet - kawal aktiviti bermain ipad atau gajet handphone pada anak-anak anda. Lakukan aktiviti bersama dengan mereka seperti berkelah, melukis atau menari.
  4. Dapatkan Nasihat Doktor - jika anak anda ada masalah, segera untuk berjumpa dengan doktor pakar yang berkaitan. 

Dapatkan Konsultansi Percuma SEKARANG !!!

Jika ada membuat pesanan untuk mendapatkan set demam kanak-kanak ini, anda layak mendapat tips percuma dari kami. Hubungi kami sekarang untuk maklumat lanjut. Nak menarik, tekan gambar di bawah untuk membuat pesanan secara online.


Comments

Popular posts from this blog

Suami Suka Berdengkur ? WAJIB Baca Ini Kalau Sayang Suami

Tidur Lambat Punca Hati Cepat Rosak

Senggugut Teruk Rupanya Ada Ketumbuhan Rahim