Seksi Sangat Ke Paha Besar ?

Hoo, bila sebut pasal paha besar ini, ish ish ish, mesti teringat artis itu ini dan itu. Belum lagi cerita pasal bentuk badan besar, yang sudah semestinya jadi mimpi ngeri wanita yang pentingkan kecantikan. Ada yang kata bagus dan ada yang kata tak. Jadi seksi sangat ke paha besar ?


mengatasi masalah paha besar


Seksi oh Seksi

bila sebut pasal seksi ke cantik ke apa ke, sebenarnya dah lain, dah jadi subjektif, sebab ada je orang suka perempuan berisi, gemuk. itu belum kita lagi, paha besar, punggung besar, ada yang kata cantik dan sebagainya. Jadi ada juga tak suka paha besar, seluar susah pakai, suka kurus, nak jadi model, macam macam lah ye ragam manusia nih.

Sihat Ke ?

Ada beberapa penyelidikan, katanya paha besar, punggung besar, adalah sihat, berbanding dengan perut besar, kalau perut besar tuh, memang tak sihat. Hoo, macam mana nak cerita, tapi boleh google dan baca sendiri, beberapa kajian menunjukkan perempuan punggung besar, kurang risiko diabetes.

Tips Nak Kecilkan Paha

Oklah, sebenarnya, bila banyak baca dan mengkaji, ada beberapa perkara kenapa ramai yang ada paha besar dan sebagainya. Takpalah, tapi kali ini, tips yang nak beri ini, memang sesuai untuk korang pakai ok.

  1. Metabolisme - bila sebut pasal metabolisme ni, tengok gambar di atas, memang sebenarnya bila sebut pasal senaman, metabolisme paha memang susah, jadi kena tingkatkan metabolisme setinggi yang boleh untuk membakar bahagian paha.
  2. Senaman selalu - oklah, selalulah senaman, rajin-rajin jalan kaki, cuba elakkan senaman yang boleh membesarkan paha, macam berbasikal, hooo, memang confirm boleh paha besar
  3. Jaga Makan - makan pun kena jaga dengan betul, jadi rajin rajin ambil supplemen, atau makanan tambahan yang bersesuaian dengan badan. ok ?


Cabaran 31 Hari Mencari Cinta

8. Paha Besar

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Suami Suka Berdengkur ? WAJIB Baca Ini Kalau Sayang Suami

Tidur Lambat Punca Hati Cepat Rosak

Tanda-tanda awal kanser payudara