JERAGAT HILANG DALAM MASA 2 MINGGU

 JERAGAT HILANG DALAM MASA 2 MINGGU 

++JERAGAT SUSAH NAK HILANG ++


> Masalah jeragat tak habis-habis..
> Muka makin gelap dan berkeladak
> Dah macam-macam krim pakai tapi muka bertambah gelap

Jeragat dari besar tahi lalat dah merayap 1 muka..

Kesannya :
- muka nampak gelap
- muka nampak tua sebelum umur
- jalan menunduk je malu
- pakai tudung sampai tutup pipi nak cover jeragat
- bedak tebal dan muka bercapuk
- muka jadi belang-belang dan tone warna tak sekata


Vivix ni kan bertindak dari peringkat sel dengan memperbaiki kerosakan oksidatif sel dan kerosakan tisu kulit kerana Vivix bertindak memperbaiki dari dalam sel.


Sebab kerosakan oksidatif sel dan kerosakan tisu kulit ini boleh menyebabkan jeragat dan kulit hilang lembapan. Sebab tu kita selalu lihat, mereka yang berjeragat semakin lama kulit mereka semakin nipis.







Beli VIVIX dan hilangkan jeragat dalam hanya 2 minggu sahaja





013-3612717
ainulfadzilah@gmail.com

Comments

  1. New Diet Taps into Revolutionary Plan to Help Dieters Lose 20 Pounds within Just 21 Days!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Suami Suka Berdengkur ? WAJIB Baca Ini Kalau Sayang Suami

Tidur Lambat Punca Hati Cepat Rosak

Tanda-tanda awal kanser payudara