Sasterawan Negara Dan Kesihatan

Alhamdulillah, selepas mendapat Anugerah Sastera Negara ke -13, yang membawa gelaran Sasterawan Negara, mak selalu dapat jemputan , dan biasanya saya akan ikut, ambil gambar. Kalau nak diikutkan pada satu masa diorang semua tanya mama, macam mama boleh sihat kuat ? 



Mana taknya, ada satu masa, mama saya kena pergi 2 event dalam sehari, satu di UKM dan malam pula di Sri Gombak, jauh jugak tuh. Tapi kiranya memang kuat jugaklah mama.

Antara yang saya perasan, mama memang antara orang yang suka baca buku pasal kesihatan, bukunya di rumah sangat banyak. 

Paling penting ialah jaga makan, mesti makan ulam-ulaman, itu mesti diet yang terbaik mama saya buat. Selain itu kami pun cadangkan beliau ambil shaklee, dan dia sekarang ambil omega guard. Sebelum ini pernah juga ambil alfalfa complex.

Cara Nak Order Omega Guard Shaklee

Cara 1 - Anda boleh terus klik ke Omega Guard ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. Penghantaran ambil masa 2-3 hari 

Cara 2 - Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya.Sekiranya anda berada di sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar


Certified Product Trainer Shaklee ( ID 866453)
Email: ainulfadzilah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-3612717
COD Area: Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar

Comments

Popular posts from this blog

Suami Suka Berdengkur ? WAJIB Baca Ini Kalau Sayang Suami

Tidur Lambat Punca Hati Cepat Rosak

Tanda-tanda awal kanser payudara