Thursday, June 23, 2016

Stroke Sebabkan Masalah Pertuturan Dan Lumpuh Sebelah Badan

Puan Hafza Aein telah diduga Allah SWT pada April 2014 di mana suami tercinta telah diserang penyakit strok @ angin ahmar iaitu otak kiri suami membengkak dengan cepat atau dikategorikan sebagai strok pendarahan. Maka bermulalah cabaran dan dugaan seorang isteri untuk mencari penawar penyakit yang dihidapi oleh suami tercinta.

Pengalaman yang dikongsikan bersama ini adalah untuk kebaikan bersama dalam ikhtiar mencari rawatan @ penawar yang sesuai sekiranya ada ahli keluarga atau rakan yang mengalami strok.


Daripada video dan juga gambar yang dikongsi kita boleh lihat banyak sangat perkembangan positif yang dialami oleh suami Puan Hafza Aein. Akibat dari serangan strok ini suami Puan Hafza mengalami masalah pertuturan serta lumpuh anggota sebelah kanan. Selepas ikhtiar dengan Vivix, suami Puan Hafza sekarang sudah boleh bercakap dan percakapan juga sudah semakin jelas dan dapat difahami. Selain itu suami Puan Hafza juga sudah boleh berjalan tanpa bantuan tongkat.

Saya sangat kagumi dengan semangat dan kesungguhan Puan Hafza dalam menghadapi dugaan ini untuk merawat suami tersayang sehingga pulih sepenuhnya.

Diharap dengan perkongsian ini dapatlah membantu sesiapa di luar sana yang mengalami menyakit strok @ angin ahmar untuk berikhtiar dengan vivix shaklee. Sesungguhnya kesembuhan itu datang dari Allah tapi manusia perlu ikhtiar, Insya Allah.





SUAMI DAN STROKE

Suami adalah orang yang paling penting dan tunggak dalam keluarga..Tapi bagaimana pula bile tetiba suami menghadapi masalah kesihatan..Memang menjadi kesukaran untuk melakukan sesuatu...

Begitu juga dengan diri saya sendiri, suami yang sebelum nie menjadi tunggak keluarga tetiba disahkan stroke..Allah..Hanya Dia sahaja yang tahu bagaimana perasaan saya ketika itu..Kejadian berlaku tahun 2014, dan saya ketika itu hamil 7bulan...anak ke-3 kami...

Bile doktor mengesahkan, ada pendarahan otak dikepala dan perlu melakukan pembedahan..untuk menyelamatkan nyawa suami...Saya hanya bersetuju sahaja..Walaupun saya tahu risiko yang bakal dihadapi kerana pembedahan suami adalah pembedahan major...

Hampir 4jam saya menunggu diluar bilik pembedahan, Alhamdulillah suami selamat menjalani pembedahan...Dan ditempatkan di ICU...Sepanjang suami berada di ICU, pemantauan dari doktor dan nurse sangat2 terbaik..Sehinggalah doktor memberitahu saya yang suami kemungkinan menghadapi masalah lain...

Doktor memberitahu saya yang suami akan mengalami masalah lain kerana sel-sel otak kiri telah mati dan kemungkinan menghadapi masalah

* tidak mengingati siapa diri dia dan keluarga
* dapat mengingati tetapi cepat lupa
* masalah pertuturan..

Allah...runtun hati nie bile doktor bagitahu saya macam tu..Tapi bila dia dah sedar..Alhamdulillah..2 dari masalah itu dia dapat mengingati sapa diri dia dan keluarga..Dan hanya masalah pertuturan sahaja yang dihadapinya..

Saya bertekad untuk memberikan VIVIX kepada suami kerana saya tahu yang VIVIX boleh membantu menghidupkan sel-sel DNA terutama sel-sel di otak..Jadi saya pun memberikan satu sudu sehari untuk dia minum..

Alhamdulillah..setelah hampir 2 tahun saya berikan VIVIX..masalah pertuturan suami semakin pulih..Dan doktor pun puji semakin baik pertuturan dia walaupun masih lagi dalam pembelajaran...

Dan sekarang saya berikan pula Omega Guard untuk bantu tingkatkan iQ dia...Alhamdulillah Shaklee dah banyak bantu keluarga kami...





Bagaimana mahu membeli vitamin VIVIX ini?






Cara 1



Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan





Cara 2


Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar



AinulMustafa


Email: ainulfadzilah@gmail.com

Call/SMS/WhatsApp: 013-3612717

COD Area: Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar



No comments:

Post a Comment