Tuesday, June 21, 2016

Susu Memancut Keluar ?

Selalu vitamin Alfalfa Complex shaklee ni sangat terkenal dikalangan kaum ibu, ye, kaum ibu yang ada masalah tentang jumlah susu, lagi lagi nak susukan anak. Antara yang terbaik, masa berpantang tentu sekali mengambil khasiat raja segala tumbuhan. Lepas ambil bersama protein ESP, jawabnya semua nak tunjuk hasil perahan, sampai tak muat peti ais pun ada. Gila banyak stok EBM.


lelaki sihat kacak



Alfalfa Tak Sesuai Untuk Lelaki ?

Tapi kalau lelaki ini lagi digalakkan makan alfalfa, tak perlu risau pun, confirm tak memancut susu. Hahhaha, alfalfa bagus sangat untuk detoks badan korang, cuci darah. Aku baca dalam nota bahasa inggeris, mat saleh ini tulis, boleh elak kanser, diabetes, osteoporosis dan macam-macam lagi.

Nak diceritakan pengalaman sendiri, memang bedal 10 pagi, 10 tengah hari dan 10 malam. Mula mula tak biasa. Tapi bila dah amalkan penelan vitamin tahap kawalan minda, takda masalah nak ambil vitamin nih. Kalau korang nak lagi best , korang boleh ambil lagi bersama sayur-sayur shaklee yang lain, gabung DTX COmplex, Herb-lax, peppermint, dan garlic, kahwin sekali dengan alfalfa, kasi telan terus masuk mulut. best woo.

Macam-macam cerita ajaib aku dengar tentang alfalfa ini. Tapi macam aku sendiri, makan sayur tak berapa cukup. Sayur pun beli kat kedai, bukan macam bapak aku sayur tanam sendiri. Jadi nak tampung kekurangan zat sayur, aku memang amalkan sayur-sayuran SHAKLEE .

Cara Order Sayur-Sayuran Shaklee

Cara 1 - Anda boleh terus klik ke Sayur-Sayur Shaklee ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. Penghantaran ambil masa 2-3 hari 

Cara 2 - Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya.Sekiranya anda berada di sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar


Certified Product Trainer Shaklee ( ID 866453)
Email: ainulfadzilah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-3612717
COD Area: Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar

No comments:

Post a Comment