Ubat Senang Berak Shah Alam ?

KUASA MEMBUANG MENINGKAT 4 KALI GANDA !!! Cerita nya sebab saya rasa sukar sangat nak bangun pagi, sebab biasalah masa bulan puasa nih, banyak gila juadah, jadi makan biasalah tak terkawal. Puan Ainul Fadzilah Mustafa pulak banyak dapat jemputan berbuka puasa di luar, jadi sebagai lelaki yang kacak lagi penyayang kenalah ikut, amek gambar, tak boleh dielakan makanan macam-macam ada, rugi tak try semua, walaupun tak larat .


herb-lax shaklee

Herb-Lax Shaklee

Alkisahnya, nak jugak rasa membuang nih, memang sukar, nasib baik aku ambil herb-lax nih, antara vitamin terawal jugak, signature Dr Shaklee, ada beberapa kuasa herba terbaik, yang terbaik tentu sekali Senna Leaf, dan tak lupa jugak ada Alfalfa sekali. bolehlah detoks usus ini, jadi sebelum sahur, campur sekali dengan power cinch tea, habis terus buang kisah semalam, sebelum sahur pagi dengan makanan dan zat nutrisi baru. Aku pun bukanlah jenis makan sayur, time sayur gulai lemak je baru nak makan.

Jadi time raya ini, lagilah kena standby makan benda alah nih, masa raya nanti, toksah ceritalah, start dari rumah bapak aku, rumah bapak mertua aku, rumah bapak saudara aku, rumah bapak korang pun , mesti hidang juadah tahap mega minyak rendang ketupat ala sharifah aini.

Cara Nak Order Ubat Senang Berak 

Cara 1 - Anda boleh terus klik ke Ubat Senang Berak ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. Penghantaran ambil masa 2-3 hari 

Cara 2 - Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya.Sekiranya anda berada di sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar


Certified Product Trainer Shaklee ( ID 866453)
Email: ainulfadzilah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-3612717
COD Area: Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Suami Suka Berdengkur ? WAJIB Baca Ini Kalau Sayang Suami

Tidur Lambat Punca Hati Cepat Rosak

Tanda-tanda awal kanser payudara