Luka Bersalin Vacum, Jahitan Banyak Cepat Sembuh



Terima kasih awak hadir dalam hidup saya...

2 tahun lepas berjaya VBAC. bersalin normal selepas pembedahan. Tapi kena vacum dan jahitan banyak.huhuhu

baru balik sehari ke rumah, Maryam demam panas dan kuning. tinggi bacaannya. terus kena masuk NICU


5 hari berulang alik ke hospital. sehari 3 kali.

jahitan masih merah...

Ya ALLAH sakitnya.

nak duduk sakit..

nak berjalan lagi la sakit..

sampai nak duduk menages..huhuhu

tekad nak makan awak incik VIVIX.

ALLAHUAKBAR !! 3 hari saya makan ..

pedih, sakit dah takde..

susu meriah sangat.luar biasa sungguh

Terima kasih kerana hadir dalam hidup saya.

Terima kasih sebab kembalikan senyuman saya.

saya sedih sebab awak sudah habis...

tapi kena senyum balik sebabbbbbbb

bulan ni beli awak 2 botol dapat discount 5%

atau beli awak 6 botol dapat free 1 botol

awak memang MAHAL. tapi sakit, derita yang saya tanggung lebih MAHAL.

Ramai orang sukakan awak tauuuu..

‪#‎tsunamivivix‬



Bagaimana mahu membeli vitamin VIVIX ini?



Cara 1




Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan




Cara 2



Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar





AinulMustafa



Email: ainulfadzilah@gmail.com



Call/SMS/WhatsApp: 013-3612717



COD Area: Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar

Comments

Popular posts from this blog

Suami Suka Berdengkur ? WAJIB Baca Ini Kalau Sayang Suami

Tidur Lambat Punca Hati Cepat Rosak

Tanda-tanda awal kanser payudara