Menjadi Manusia Yang Lebih BAIK ?

KENAPA PENGEDAR SHAKLEE MANUSIA YG LEBIH BAIK?

Motto Shaklee - Better You, Better World

Maknanya bila kita berubah jd insan lebih baik, dunia pun akan berubah menjadi lebih baik.

Soalnya macamana Shaklee menjadikan kita insan yg lebih baik?



Tolak dulu bab amalan rohani tu. Saya prrcaya sesapa yg konsisten dgn amalan rohan, dia akn jadi manusia yg lebih baik.

So, how Shaklee can make us better person?

1. dengan menghapuskan segala bahan kimia bahaya dlm kehidupan kita.

Kita cuci baju pakai sabun wangi softener wangi ..tau tak apa bahan yg menjadikannya wangi? Bunga? Of course la takkkk. Ia adalah wangian yg diformulasi dari bahan kimia dan menyamai bauan bunga2 tu. Sape belajar Sains form 2 mesti ingat bab ni sebab saya pun ingat lagi cikgu Sains ajar.

Apa masalahnya benda2 ni?

Walaupun kita cuma PAKAI dan HIDU, bahan2 tu masuk ke dalam badan kita melalui kulit dan hidung kita tu.

Akibatnya imun sistem kita terganggu.

Jadi bertukarlah kepada GET CLEAN Fresh Laundry, Basic H dan sebagainya tu.

Bukan sbb nak menjual je...tp nak jaga diri kita & keturunan kita... DETOKS RUMAH dr bahan2 kimia bahaya.

2. dgn mengelakkan dari menggunakan bahan entah apa2

"putih dalam 3 hari"
"kurus dalam 5 hari"

Tp dlm Shaklee kita faham... Bagaimana sel kita bekerja. Walaupun tak belajar biologi, kita belajar dlm Shaklee.

Kat luar sana mcm2 produk dgn macam2 claim.

Tapi HANYA SHAKLEE YANG ADA LANDMARK STUDY.

Org perlekeh Shaklee takde ladang sendiri la takde kilang sendiri la.... Ce mintak landmark study dgn diorang? Landmark study itu bukti produk kita mmg berkesan & selamat utk jangkamasa panjang. Shaklee sgt strict pilih bahan mentah. Takde main kroni2.

Dgn Shaklee kita belajar utk cari bukti, bkn semata2 dgr cakap orang. Bkn semata2 self claim. 

Comments

  1. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Suami Suka Berdengkur ? WAJIB Baca Ini Kalau Sayang Suami

Tidur Lambat Punca Hati Cepat Rosak

Tanda-tanda awal kanser payudara