Daun Senna Halau Setan ?

SENNA : SEMBELIT, SIHIR, SLIM

Apa punya kepenatan hari ini, mungkin jugak hari ini sejuk hujan turun melayan hingusan di hidung yang beralun, mungkin kerana lambat tidur, dan hingus itu menjadi melodi anak beranak hari ini, nampaknya semuanya tak berapa sihat. TApi nak cerita jugak pasal DAUN SENNA nih. Ye, SENNA ni memang takda kena mengena dengan mendiang Arton Senna. Tapi baca punya baca, layan pulak cerita pasal Senna nih.





1. Memang dah diakui, daun senna memang power, memang secara tradisinya digunakan untuk merawat sembelit. Kalau ada masalah sembelit, boleh cuba daun ini, ada yang buat teh daun sena. Jadi daun sena ini, boleh mencuci usus korang.

2. Ini pun diakui sejak zaman Rasulullah s.a.w. Satu hadith yang melaporkan rasulullah mencadangkan daun senna untuk merawat sembelit. BIla ilmu ini berkembang, sarjana Islam menggunakan ayat quran dan daun senna untuk membuat sihir jenis makanan. Biasa kita termakan benda yang kotor ini, air minuman daun senan digunakan bersama doa dan ayat quran untuk membuang sihir jenis makanan nih.

3. Senna ni bukan sekadar nak kasi usus bersih, masalah sembelit, tapi ianya penting untuk penyepan zat. Salah satu herba yang bagus untuk slim, nak badan sihat, bertenaga, jawabnya kena detoks dulu. Salah satu cara detoks ialah dengan amalkan daun senna .

Banyak lagi kebaikan daun senna ini. Persoalannya, macam mana nak dapatkan daun senna yang terbaik ? Adakah daun senna itu dah ada contaminants ? dah beracun ? Mungkin boleh pilih sumber daun senna yang mempunyai #landmarkstudyterbaik, dan dibuktikan secara klinikal dan selamat.

#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing

Comments

Popular posts from this blog

Suami Suka Berdengkur ? WAJIB Baca Ini Kalau Sayang Suami

Tanda-tanda awal kanser payudara

Tidur Lambat Punca Hati Cepat Rosak