Wednesday, June 19, 2013

Kenapa Kena Beli Meal Shakes Shaklee ?

Baaaanyak lagi sebab kenapa kena beli Mealshake. Memang masa ni kita tengok anak kita macam sihat aje, takde masalah. Tapi, bila dah beli, pasti BERSYUKUR, rupanya mereka akan LEBIH BERBEZA, LEBIH SIHAT. Kita lebih JIMAT , lebih BANYAK BOLEH MENYIMPAN. Mujur saya jumpa Mealshake awal, dan anda bertuah juga sbb anda dapat tahu AWAL tentang MEALSHAKE. Kalau dah tahu AWAL tapi tak beli, memang rugiiiiiiii. kena beli HARI INI! -


makanan kanak-kanak



Kelebihan Meal Shakes Shaklee

Hidangan lazat, berkhasiat dan mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
  • Sarapan segera penuh berkhasiat
  • Sajian yang lazat, murah dan cepat disediakan
  • Makanan segera untuk dinikmati oleh semua
  • Snek yang sungguh sedap dan boleh diambil pada bila-bila masa
  • Sajian ideal yang rendah kolesterol, lemak dan natrium

Shaklee Meal Shake merupakan sumber protein yang lengkap dengan penambahan vitamin dan mineral. Ia membekalkan sembilan asid amino dalam nisbah yang seimbang untuk kesejahteraan tubuh anda dan amat diperlukan dala

Di samping itu, Meal Shakes Shaklee juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein, termasuk asid amino perlu dan tidak perlu.

Testimonial Puan Ida, Kuantan

Saya cerita pengalaman saya ek. Mula-mula saya tak kisah nak ambil Mealshake ke tak, bukannya tak kisah lagi.. tak suka. Kenapa nak kena amik Mealshake, ye tak? Anak kita sihat je kalau tak ambil Mealshake, eloook aje main macam anak orang lain. Kadang-kadang lagi sihat dari anak orang lain. Dah lah mahal.. ye tak?
Bila ada orang rekemen Mealshake kat saya, apa kes nak beli? Macam-macam diorang cerita, bestla.. baguslah.. Hehe. Cuma, entah macamana saya pun TERBELI satu. Tak salah cuba kalau betul diorang kata best.
A week saya bagi kat anak-anak lelaki saya yang 3 itu, benda paling saya kagum adalah SAYA JIMAT BELI SUSU. Selalu seminggu, 1kg sorang. Pokai duit mak, nak. Dahlah 3 orang anak. Anak lelaki plak tu. Mana tak jimat, dah jarang mintak susu. Apasal jarang minta susu? Sebab dah rajin makan nasi, nasi plak tak cukup. Selera BERTAMBAH-TAMBAH. Gumbira tak terkata. Pagi makan nasi, tengahari jenguk dapur “Ibu masak apa plak?”. Petang suruh beli Kuih. Alternatifnya, roti sebuku Jumbo tu sentiasa STANDBY kat rumah. Badan diorang yang kering dah berisi.Weeee.
Anak-anak saya ni, sebulan sekali GI KLINIK. Klinik Yaw yang kat kuantan tu dah kenal dah. “Bulan lepas u ada datang klinik I kan?” doctor tu ckp. Amboi doctor, takkan peril camtu sekali. Pakar kanak-kanak bukan murah seringgit dua. Cecah ratus juga sebulan. Kejap demam, kejap batuk, kahak. Adoi. Siap doctor rekemen takyah antar nursery, amik bibik. Kalau puan dengar kata doctor tu, mesti sedih. Tapi, bila dah consume Mealshake, sampai expired ubat demam dalam peti. (ubat demam sentiasa STANDBY dalam peti)

Order Sekarang

Jom dapatkan meal shakes shaklee untuk anak anda. Klik link di bawah atau hubungi kami seperti nombor yang berada di bawah. 

No comments:

Post a Comment