Thursday, March 13, 2014

Vitamin Tambahan Untuk Perokok

Salam Sejahtera semua. Semua kita pasti masih menunggu cerita konspirasi mh370, menunggu penuh sabar, dan tak kurang juga berborak dengan kawan, lepak kedai mamak, sambil hisap rokok pun ada. Masa itu kita pun sembang pasal isu semasa dan paling best sekarang ni tentu sekali lawak tok bomoh buah kelapa yang memalukan imej negara di mata dunia. Penat penat negara hantar angkasawan, last last, yang ni jugak jadi viral dan di tiru diseluruh dunia. Oklah, bak kata permulaan tajuk saya ni, ada orang tanya kat saya, apa vitamin tambahan untuk perokok ? Hooo senang je jawab saya, boleh refer entry yang lepas lepas, oklah, jom tengok apa entry yang lepas tuh


cara berhenti merokok


Pengambilan Vitamin C

Oklah, yang rasanya antara paling cool dalam sejarah menghisap rokok, oklah, nampaknya perokok memang banyak kehilangan vitamin C, hooo, takpa, nanti kenalah ambil sustained released vitaC tu, bagus, bagus untuk kesihatan dan jimat pun jimat. Oklah, untuk info lanjut, boleh refer lagi entry sebelum ini, wife saya ada cerita panjang lebar kenapa perokok boleh kehilangan vitamin C !!!

Perokok Yang GEMUK

Kalau perokok tu ada masalah berat badan, boleh terus sahaja ambil CINCH SHAKE, oklah, ambil setiap hari untuk membantu perokok ni kurangkan berat badan. Senang je, tak susah pun, dan adik ipar aku kata, dia ambil cinch, member dia rasa bila hisap rokok, rasa tak sedap, oklah, ada peluang nak berhenti.

Berhenti ROKOK dengan VIVIX ?

Kalau korang hisap rokok tegar, takutlah jugak kena cancer, tu yang tak syok tuh. Jadi, kalau korang rajin, boleh tengok video abang yang berjaya berhenti merokok dengan pengambilan vivix shaklee. hooo power sungguh video tu dari master siti al izzah dan master ithnin. Power meletup terus !!!

Nasihat SAYA, senang je, kalau ada peluang BERHENTI lagi senang, jimat duit boleh beli vitamin SHAKLEE, nak extra duit, buat BUSINESS SHAKLEE !!!!

No comments:

Post a Comment