Tuesday, April 8, 2014

3 Perbezaan Cinch dan ESP Shaklee Yang Patut Anda Tahu Kalau Nak Kurus

Selamat petang semua. Apa khabar ? bertemu kita lagi dalam diet diet sihat. Kali ini ramai nak tanya apa beza Cinch dan ESP. Hoo, dulu masa aku buat entry ini dekat blog personal faiz saaid, banyak juga yang aku tulis, tapi kali ini, aku cuma nak tulis pendek sahaja, sebenarnya banyak beza, dari pelbagai sudut. Tapi kena ingat yang tiga ini je dulu. Sebab yang ini paling penting.


sumber protein terbaik


1) Cinch Di Buat Khas Untuk Kurus, Tidak ESP

Hahahha, faktor paling penting ialah, Cinch memang dibuat khas untuk kurus, memang saintis shaklee bikin ini Cinch berdasarkan kajian atlet sukan yang berjaya. Bagaimanapun, tak dinafikan ESP pun boleh berjaya kalau kena dengan caranya. Tapi bak kata penyelidik Shaklee, Cinch memang antara yang terbaik untuk kurus berbanding lecithin dan herblax.

2) Multivitamin Yang Serba Lengkap Dalam Cinch

Hoo saintis mengatakan bahawa salah satu punca kegemukan ialah kekurangan vitamin dalam badan, jadi Cinch memang boleh membantu menambah mana yang tidak cukup. Cinch memang digunakan untuk menampung segala zat, lagi lagi bila anda dah senaman atau aktif, membuatkan banyak kehilangan multivitamin yang ada dalam badan. Kiranya, kalau ESP campur multivitamin vitalea, barulah ada lebih kurang macam Cinch

3) Formula LEUCINE yang DIRAHSIAKAN

Hahaha, kan dah cakap, Shaklee ini penuh esklusif, sehinggakan formula Cinch ini dirahsiakan, lagi lagi formula Leucine dalam Cinch. Kalau buka ESP, boleh nampak terang-terang kandungan Leucine dalam ESP, tapi tidak bagi Cinch. Cinch dibuat begitu kerana mereka tidak mahu formula rahsia mereka ditiru bulat-bulat oleh orang lain. Jadi sebab itu Cinch Leucine ini penting untuk membuatkan otot anda tidak kecut dan jisim otot berkurang ketika bersenam. Jadi kepentingan Leucine ini membuatkan otot anda terpelihara dari dibakar.

Jom ORDER 

Jika anda berminat nak dapatkan Cinch atau ESP, boleh hubungi kami, atau klik sahaja gambar di bawah untuk mendapatkan stok anda terus dari Shaklee Malaysia.


NAK BODY CANTIK ? >> KLIK SINI

NAK KURUSKAN BADAN ? >> KLIK SINI

NAK DAPAT HARGA LAGI MURAH ? >> KLIK SINI

NAK BUAT DUIT DARI RUMAH ? >> KLIK SINI


013-3612717
ainulfadzilah@gmail.com

4 comments:

  1. ringkas tetapi padat... sangat bermanfaat bagi mereka yang ingin kurus secara sihat dan semula jadi.


    Jemput kunjung blog saya :- http://mrskeciksangat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ringkas tetapi padat... sangat bermanfaat bagi mereka yang ingin kurus secara sihat dan semula jadi.


    Jemput kunjung blog saya :- http://mrskeciksangat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ooo, baru ku tahu kenapa ada sesetengah mereka mendakwa berat tak turun pun. Silap ambik ESP, patutnya amik Cinch...heee. Tq ats perkongsian info...

    ReplyDelete