Tuesday, July 1, 2014

Cinch dan ESP . Mana Lebih Bagus ?

Alhamdulillah, tentu sekali ramai yang seronok bila tiba bulan puasa, tentu sekali ambil kesempatan nak kuruskan badan. Tapi ada juga yang dah siap siap ambil ESP nak bertenaga, dan juga minum Cinch bagi badan kurus. Soalannya mana lebih bagus ?


produk kurus terbaik


Esp Shaklee Yanh Banyak Manfaat

Boleh lah dikatakan, ESP ialah hot produk Shaklee. Di Malaysia ni ramai yang berjaya dan puas hati dengan khasiay ESP. So apa yang special sangat ESP ? Namanya pun ialah Energizing Soy Protein. Khasiat soy protein ini bagus, ianya stimulate otot otot supaya bertenaga dan badan kita rasa cergas. Selain itu korang boleh baca sendiri manfaat lain, nak cantik, nak kurus, nak susu banyak, dan macam macam lagi.

Rendah Indeks Glisemik

Hahaha memang pakar dah syorkan makanan yang rendah indeks glisemik untuk berpuasa. Apa kelebihannya ? Kiranya indeks glisemik ni ialah berapa kandungan gula dalam sesebuah makanan. Bagi minuman yang rendah glisemik macam ESP bagus diamalkan, ianya tidak melepaskan tenaga secara banyak dalam jangka masa yang panjang.

Apa Kelebihan Cinch Shake ?

Cinch lain pulak, ianya dicipta khas untuk sesiapa yang nak turunkan berat badan. Kalau nak kurus masa bulan puasa ni bagus ambil cinch. Leucine dalam cinch membantu menjaga jisim otot. Tahu kenapa ? Sebab ototlah yanh berfungsi meningkatkan kadar metabolisme, seterus membantu membakar lemak.

Boleh tak ambil dua dua sekali ? 

Boleh tiada masalah. Ramai juga yang suka campur esp dan cinch. Tapi mesti ingat tentang diet protein. Jangan berlebih sampai mudarat. Bahaya tuh

Harga Cinch dan ESP

Harga bagi Cinch RM 173 dan ESP RM 150. Jika anda berminat, KLIK ORDER NOW !!!


pengedar shaklee rawang


013-3612717
ainulfadzilah@gmail.com

No comments:

Post a Comment