Saturday, July 11, 2015

Pil Kemam Vitamin C

Alhamdulillah, dah 22 hari kita berpuasa, semuanya sihat ke semua ? Oklah tuh, bagus-bagus, ada yang tak pergi tarawikh ke ? hhehhe, oklah, takpa, nanti kita semua kejar apa yang patut. Nak cerita  pasal kemam vitamin, sedap ke ?  Hehehe, oklah, bila cerita pasal pil kemam ini, semua orang ingat, vitamin untuk budak-budak, tapi sebenarnya orang dewasa pun bagus kemam vitamin.


vitamin c hisap


3 kebaikan vitamin yang boleh dihisap

Sebenarnya ada  banyak kebaikan vitamin yang boleh di kemam. Hhaha, jangan ingat kanak-kanak, ada orang dewasa yang tak suka  juga vitamin kena telah ini. tahu sebab apa ? Ada kebaikannya juga vitamin kemam ini.

  1. Mudah telan - jangan tak tahu, ada orang dewasa yang ada dilema nak telan ubat. Cuba bayangkan bila nak kena telan ubat sampai 4 hingga 5 pil dalam satu masa, memang merana jugak, kekadang tu sampai termuntah balik sebab pil terlalu besar. Bila kemam, lagi rilek, lebih santai, sambil telan, layan lagu dangdut
  2. Senang  di perut - vitamin biasa  perlukan kita makan, maksudnya, kena ambil semasa makan, lepas makan, jawabnya kena makan. Tapi vitamin kemam biasanya boleh ditelan walaupun perut kosong.
  3. Dos yang rendah - ada beberapa vitamin yang dosnya sangat tinggi, ia, lebih dari keperluan, dan boleh menyebabkan toksin. Jadi vitamin kemam mudah, biasanya dos lebih rendah dari vitamin telan.

Jom hisap vitamin shaklee

Best gile kemam vitamin  shaklee, hehehe. Ada  dua jenis vitamin jenis chewable, memang layan, jadi sangat berkhasiat, sesuai untuk orang dewasa dan lagi-lagi kanak-kanak riang gembira.

  1. Chewable Vitamin C - ada vitamin C, biasanya khasiat vitamin C untuk kanak-kanak, untuk sistem pertahanan badan dan antibodi kanak-kanak.
  2. Chewable Vitalea - yang ni berperisa anggur, bukan sahaja vitamin C, tapi ada macam-macam vitamin, lengkap, dan seronok digunakan oleh anak anda.

vitamin kanak-kanak

Anak kurang makan JAJAN

Pengalaman puan Ainul, tengok anak dia, hahaha, dulu ye suka akan jajan, tapi bebaru ini dia cerita, selepas anak dia makan vita-lea, dia perasan anak dia dah jarang makan gula-gula murahan, kurang makan jajan, jadi bagus juga telan vita-lea children berbanding telan lolypop yang confirm tak sihat.

Gula-gula hilangkan mengantuk

Boleh juga kalau nak tiru gaya abang kat bawah ini, memang sempoi, sambil memandu pun telan chewable-C, itulah hebatnya, jadi selain nak ambil gula-gula yang tak berapa sihat, jadikan vitamin kemam shaklee ini sebagai peneman korang ketika membawa kereta menuju rumah bonda yang tersayang.



Jom ORDER

Apapun kalau berminat nak dapatkan pil kemam vitamin C, yang sungguh sedap lagi lazat, atau vitalea kids, klik gambar order dibawah, mudah je, nanti shaklee pos terus ke lokasi anda. oklah, selamat menyambut hari raya.

2 comments: